19 Ocak 2014 Pazar

Evi terkeden yastıklar !


Bugün, uzun “hafta sonu tatil”imin ikinci günü.

Hemen bir blok açıp yazmaya, ardından yeni kategoriler eklemeye başlamam bu tatilin öyle arzuladığım (ya da arzuladığımı sandığım) gibi uzuuun olamayacağını gösteriyor sanırım.

Bünye alışmış bir kere bir şeyler yapmaya, durmuyor, durmakla huzur bulmuyor J Ama yaptıklarımızdan keyif aldığımız sürece en doğrusu da bu değil mi zaten?

Keyif, deyince sizin aklınıza ne gelir bilmem ama benim aklıma “ev” gelir. Ev, deyince sizin aklınıza ne gelir bilmem ama benim aklıma “dekorasyon” gelir J
Bu işe gönül vermiş, yıllarını ve hatırı sayılır parasını harcamış bir insan olarak bir-iki kelam etmeye hakkım vardır herhalde diye düşünüyorum. Yanlış anlaşılmasın, öyle mimarlarla ev döşemişliğim, özel tasarım mobilyalar almışlığım filan yok. Dekorasyon konusunda yanlışlar yapmanın maliyetinden bahsediyorum sadece!

Siz de aynı dertten muzdaripseniz doğru yerdesiniz J
Bugün, büyük heveslerle aldığım beyaz koltuklarım eve ilk geldiğinde yaşadığım hayal kırıklığından bahsetmek istiyorum. Gerçekten, özenle seçilmiş ve yapılmış olmasına rağmen bu haliyle şu kanepe sıkıcı görünmüyor mu size de?

Bana da öyle göründüğünden, hemen koşup birkaç yastık aldım tabii. Bir kanepeyi güzelleştirmek için başka ne yapabilirsiniz ki ?!

Oldu mu? Hiç olmadı. İlk aldığım bu kahve- bej ağırlıklı renklerdeki yastıkları, sonsuza dek tarihin ve dolabın karanlık bir köşesine kaldırdığımdan, fotoğraflarını size gösteremiyorum yazık ki.




Daha sonra, evimin beyaz-mavi/turkuaz renklerde olmasını istediğimi hatırladım birden ve tabii gelsin yeni yastıklar!

Evet, yeni yaslıklarım bir miktar renk katmayı başarmıştı belki ama yine de istediğim sıcaklığı bulamamıştım işte! Ayrıca, yastıkların üzerindeki taşlar, gelen misafirlerin kazaklarına takılıp onlarla birlikte evi terk etmeye çalışıyorlardı!J

Şimdi güldüğüme bakmayın, ağlayasım geliyordu o zamanlar.
Veeee imdadıma “asla evime sokmam !” dediğim bir renk yetişti sonunda; KIRMIZI… Yoğun olarak değil ama ucundan azıcık kırmızı, pembe, (hatta hiç hiiiiç sevmediğim)turuncu  tonları beyaz koltuklu evleri şenlendirmenin en güzel yoluymuş meğer! Haksız mıyım, ne dersiniz? J



 

10 yorum :

  1. insanın canı sıkılınca boş vakti de olunca tabi neyle uğraşacağını bilemiyor :) (burdan bi taş attım kafanıza)
    Asıl konumuza dönelim tasarım konusunda ben de çok titizimdir şimdi şu resimlere bir yorum yapasım geldi öyle bi geldi ki hem de..

    Koltuğununz güzel yalnızzz halınız ve perdeniz ne renk o da önemli.. Hayal ettim de bir an bej bir bukle halı fena olmazdı. Yastıklara baktım üst resimdeki turkuazlardan kutulmakla iyi etmişsiniz. Ama alttaki de pek güzel değil
    Evinizdeki atmosferi bilemiyorum şimdi tv üniteniz falan nasıl belki de hoş duruyordur o yastıklar. Ama bir misafir olarak girer girmez bu koltugu görsem yastıkları olmamış derdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız :) yani genel konsept konusunda... "TV ünitesi" ni okurken bile tüylerim ürperdi ! :) evet bir TV ünitesi olsaydı bu evde gerçekten de bu yastıklar olmazdı ama yok çok şükür :) Şimdilik evin genel görüntüsünü veremiyorum, bir süre sonra taşınacağım için yer yer koliler işgal etmiş durumda odayı...Halı konusunda hemfikir olduğumuzu söyleyebilirim... perde de yok! :) tülle idare ediyoruz şimdilik ama "beyaz ahşap jaluziler takılacak taşınınca" dersem genel tarz konusunda bir fikir verir belki size... Misafir olarak gittiğiniz evde de öyle "olmamış" yorumu yapmayın siz yine de, evsahibi ikramların içine ne katar emin olamazsınız sonra :)) İzlemeye devam edin efendim, yorumlarınız bu sayfa için ne kadar değerli zaten farkındasınızdır herhalde :))

      Sil
  2. Yorum yaptıgım o kadar çok sayfa var ki gece yarıları blog blog geziyorum :)
    Aklıma gelmişken yazayım sayfanıza bir google izleyiciler widgeti ekleyin bkz. http://prntscr.com/2kzgzl çok iyi olur. Ayrıca sayfanızaki sağ tuş engelini de kaldırsanız fena olmaz. Mesela geçen gün yaptıgım yorumda youtube linki paylaşmıştım onu kimse kopyalayamadığı için göremicek. Hem kopyalamak istese tarayıcıdan sayfa kaynagını görüntüleyerek yine alır. Nerdeyse unutuyordum sayfanızdayken kaydırma çubuğu çalışmıyor http://prntscr.com/2kzijy zannedersem kayan haberler engelliyor. Ama yanılıyor da olabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz teknoloji özürlü olduğumdan dediklerinizi anlamam ve daha önemlisi yapmam biraz zaman alacak sanırım :) google izleyiciler widgeti ne işe yarar bir fikrim yok mesela :) Tasarım konusu da beni zorluyor açıkçası :( Kayan haberleri kaldırdım, sorun çözülmüştür umarım. Teşekkürler...

      Sil
  3. blogger kumanda paneline girdiğinizde http://prntscr.com/2l1itl şurası yani blogunuzu izleyen kişiler ordan yeni gönderilerinizi takip edebilirler. Yani yeni bir şey paylaştıgınızda onlara daha çabuk ulaşır. Her blogun olmazsa olmazıdır.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada kendi oluşturduğum bir blog network sayfası var ben kendi sevdigim blogları ve bloglarını eklenmesini isteyen kişilerin bloglarını burada yayınlıyorum. Sizin blogunuzu da yayınladım google plus tan yayınlamak için izin istedim ama sanırım o mesajı da görmediniz :)
    http://blogagaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa harikasınız çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. ben teşekkür ederim yazılarınız için :)

      Sil
  5. Yok görmedim valla :) google plusla da aram pek iyi değil, takip etmiyorum hiç.bakayım bir sizin bloğunuza da :) bu arada izleyicileri ekleyince sayfa görüntülenme sayım uçtu gitti? :)

    YanıtlaSil